miercuri, 3 februarie 2016

De ce blogging?



            Pentru că automobile….glumesc evident :P

            Am decis să scriu acest blog pentru a lansa în spațiu virtual câteva idei, provocări dar și unele proiecte de interes public sau specifice unui public țintă.
            O să încep cu câteva articole despre situația persoanelor cu dizabilități din România având în vedere ca sunt o persoană cu dizabilități și deseori mă confrunt cu situații care în 2016 ar trebui să fie de domeniul trecutului.
           Nu am să scriu aceste articole din frustrare sau pentru că sunt răutăcios și vreau să arăt cu degetul diverse persoane sau autorități dar am să le bat obrazul “rușinică!”.
           Sunt trist și dezamăgit de multe lucruri din țară noastră dar promit că o să scriu și articole în care o să arăt și laud lucruri bune și frumoase.



dizabilitati, persoane cu dizabilitati, blog dizabilitati

Și totusi, “ De ce blogging?” ?
E o idee relativ veche dar totuși cred că se poate transforma în ceva plăcut, distractiv și de ce nu, folositor pentru societate. Multe lucruri se pot schimba atunci când se adună la un loc idei, oameni cu inițiativă și autorități competente, de aceea aștept viitorii cititori să propună idei, să-mi lase comentarii și propuneri pentru eventuale campanii în spațiul virtual.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu